Πριγκήπισσά μου!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για Πριγκίπισσα παραμυθι


Τα μάτια έκλεισα μονάχα μια στιγμή
και ήρθε πάλι στο μυαλό μου η μορφή σου,
ήσουν αγάπη μου πριγκίπισσα εσύ
και στο παλάτι ήμουν πρίγκηπας μαζί σου.

Εικόνες κι όνειρα που ζήσαμε μαζί
στήνουν χορό αυτή την ώρα εδώ μπροστά μου,
ο έρωτάς μας τώρα πάλι ξαναζεί,
στην αγκαλιά μου έλα και μπες πριγκίπισσά μου.

Φλόγες να βγάλουν τα κορμιά μας, να καούν,
άσε το πάθος τώρα πια να μας ενώσει
και μη σε νοιάζει για τους γείτονες που ακούν.
το όνειρο που ζούμε ας μη τελειώσει.

Σβηστά τα φώτα κι αναμμένα δυο κεριά
κι η μουσική απαλά τους δυο μας ας τυλίξει,
μοιάζει το σπίτι μας, παλάτι τώρα πια,
με οδηγό τον έρωτα,τον δρόμο να μας δείξει.

Βαγγέλης Δ.






Σχόλια

Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική σε άλλο ιστότοπο θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μου και σύνδεσμο (link) στο άρθρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λόγια σοφά ... σκέψεις σοφών ανθρώπων

Αγάπη είναι η ομορφιά της ψυχής!!! (Λόγια Αγάπης)

Έχεις ακούσει για το βιβλίο της ζωής του κάθε ανθρώπου;