Όχι, δεν είμαι τόσο ηλίθιος!!!



Όχι, δεν γνωρίζω από πού και ποιους προέρχονται τα λεφτά, ούτε την πορεία τους και τα πιστοποιητικά γέννησεώς τους, αν και κάποιες σκέψεις μου 'χουν περάσει κατά καιρούς απ΄το μυαλό.

Όχι, δεν ζω με αυταπάτες πως αυτός που έχει πολλά λεφτά στα παγκόσμια χρηματοπιστωτικά πλυντήρια αξίζει καλύτερης τύχης ενός που τα ‘χει χάσει όλα χωρίς κανένα πόρο να διεκδικήσει τα δικαιώματα του.

Όχι, δεν γουστάρω να πανηγυρίζω σα στερημένο για τις επιτυχίες των άλλων ακόμη κι αν αυτοί οι άλλοι μου πασάρονται ως αδέρφια λες κι έχω να χωρίσω τίποτα με τους λαούς της υπόλοιπης οικουμένης.

Όχι, δεν είμαι τόσο ηλίθιος για να συγκρίνω δύο αιματηρές τραγωδίες με ένα χρηματοπιστωτικό γεγονός, όσο επώδυνο κι αν είναι αυτό.

Όχι, κανείς δεν γύρισε να με ακούσει από όλους εκείνους που σήμερα νιώθουν εθνικά υπερήφανοι όταν εγώ έφτυνα τα σωθικά μου από τα χημικά στους δρόμους της Αθήνας.

Όχι, δεν “έτυχε” να βασανιστώ στα χέρια της ελληνικής αστυνομίας όπως δεκάδες άλλοι, αλλά ξέρω πολύ καλά ότι τα εισαγωγικά στο “έτυχε” μπήκαν γιατί την γλίτωσα από καθαρή τύχη.

Όχι, ποτέ μου δεν ζήτησα την τιμωρία κάποιου για λάθη δικά μου, που τώρα με βολεύει να τα πληρώσουμε όλοι μαζί γιατί στα δύσκολα οι παλιές επιλογές ξεχνιούνται.

Όχι, δεν ζωγράφισα ποτέ χιτλερικά μουστάκια σε αφίσες πολιτικών γιατί ξέρω πολύ καλά ότι ο Χίτλερ είναι ένας κι ελπίζω κανείς να μην ξαναφτάσει ποτέ τα εγκλήματα του.

Όχι, δεν σταυρώνω κάποιον μόνο και μόνο γιατί επέλεξε να μείνει αμόρφωτος είτε με τη θέληση του, είτε γιατί κάποιοι άλλοι τον αξιολόγησαν πολύ χειρότερα από αυτό που του αξίζει.

Όχι, δεν ανέχομαι να με κυβερνά κάποιος που μισεί ότι έχουν οι γύρω του και είναι καταδικασμένος να παλεύει να του τα αρπάξει όποιο κι αν είναι το κόστος.

Είναι όμως αυτό το όχι ρε παιδάκι μου που σε κάνει μερικές φορές να νιώσεις άλλος άνθρωπος. Είτε αυτό επηρεάζει τη ζωή σου πραγματικά, είτε κάνει εκείνους που στη διαλύσανε να αγχώνονται λίγο παραπάνω.

Γι’ αυτό το όχι, λοιπόν, χάρηκα, αλλά έχω μάθει να κρατώ μικρό καλάθι γιατί μετά από ένα τέτοιο όχι οι προσδοκίες μεγαλώνουν γρηγορότερα κι απ’ το κακό που φέραν πολλά μικρότερα ναι.



Πολύφημος ΠΗΓΗ

Σχόλια

Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική σε άλλο ιστότοπο θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μου και σύνδεσμο (link) στο άρθρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λόγια σοφά ... σκέψεις σοφών ανθρώπων

Αγάπη είναι η ομορφιά της ψυχής!!! (Λόγια Αγάπης)

Έχεις ακούσει για το βιβλίο της ζωής του κάθε ανθρώπου;